Program de eliberare și primire a documentațiilor
Programul de primire documente și eliberare avize/autorizații este : LUNI, MARȚI, JOI și VINERI (08:30 – 16:30); MIERCURI (08:30 – 18:30)
Adresa de e-mail necesară transmiterii în format electronic a cererilor de emitere a avizelor și autorizațiilor de securitate la incendiu și protecție civilă, însoțite de documentațiile aferente, este :
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
ATENȚIE :
Cererile de emitere a avizelor şi autorizaţiilor vor fi însoţite, obligatoriu, de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului.
Documentația tehnică în format electronic depusă în vederea obținerii avizului/autorizației de securitate la incendiu poate fi:
- scanată, însoțită doar de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului;
- în format *.pdf sau alte formate, însoțită de semnatura electronică a investitorului/beneficiarului și a factorilor care au contribuit la elaborarea documentației (proiectanți, verificatori de proiecte, experți tehnici etc.)
În lipsa semnăturilor electronice autorizate, procedura de avizare-autorizare nu va fi inițiată pentru documentația transmisă prin e-mail.