MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
DEPARTAMENTUL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ
INSPECTORATUL GENERAL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ
INSPECTORATUL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ
„A.D. GHICA” AL JUDEŢULUI TELEORMAN


Str. Carpaţi, nr. 7, mun. Alexandria
Compartimentul Informare şi Relaţii Publice
Tel. 0247/ 311113, 0748138808; fax. 0247/313143
www.isuteleorman.ro, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

ALEGE SĂ FII VOLUNTAR !

 

Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Alexandru Dimitrie Ghica” al Judeţului Teleorman a reluat campania de recrutare a voluntarilor – „SALVATOR DIN PASIUNE”.

Demersul are la bază beneficiile activităţilor de voluntariat, ca expresie a implicării, solidarităţii şi responsabilităţii civice şi valorii profesionale a acestora, materializată în sprijinul acordat comunităţilor pe timpul situaţiilor de urgenţă, dar şi pentru prevenirea lor.

După parcurgerea unor programe de pregătire, activităţile derulate alături de efectivele inspectoratului pentru situaţii de urgenţă vor consta în participarea la misiunile de intervenţie, utilizarea noţiunilor de bază în acordarea primului ajutor calificat, implicarea în acţiunile de ajutor umanitar şi în cele de popularizare a mesajului preventiv.

Proiectul intitulat „SALVATOR DIN PASIUNE”, este structurat în trei etape ce presupun recrutarea şi înscrierea candidaţilor, analizarea dosarelor şi încheierea contractelor de voluntariat.

Condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească cei care doresc să se alăture pompierilor salvatori sunt următoarele:

  • vârsta cuprinsă între 16 şi 65 de ani;
  • apt din punct de vedere medical;
  • să nu fi fost condamnat pentru săvârşirea infracţiunilor cu intenţie;
  • să nu fi pierdut anterior calitatea de voluntar în cadrul inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă.

Dosarul candidatului trebuie să conţină: cererea de înscriere, certificatul de cazier judiciar (pentru persoanele care au vârsta de peste 18 ani), copie după actul de identitate, avizul psihologic, actul doveditor al ultimelor studii absolvite sau în curs de desfăşurare, adeverinţa medicală şi acordul părinţilor/tutorelui legal, pentru persoanele care au vârsta sub 18 ani.

Persoanele desemnate din cadrul unităţii noastre pentru verificarea şi primirea dosarelor de înscriere sunt slt. Pomojnicu Roxana Valentina şi plt.maj. Geac-Pațe Elvira Casandra – Serviciu Pregătire pentru Intervenţie şi Rezilienţa Comunităţilor.

Detalii suplimentare legate de activitatea de voluntariat pot fi obţinute accesând site-ul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă - www.igsu.ro - şi cel al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „A. D. Ghica” al Judeţului Teleorman www.isuteleorman.ro, structuri la nivelul cărora veţi putea confirma valenţele profesiei de salvator.

VĂ AŞTEPTĂM ALĂTURI DE NOI !

Instrucțiuni privind organizarea și desfășurarea activității de voluntariat în cadrul inspectoratelor pentru situații de urgență. (fișier .pdf)

 

nu tremur la cutremur

           

logo Ziua IP

            localizare 112 banner             

widget anticoruptie


banner ghid anticoruptie

 
  fiipregatit2     bn informare preventiva     banner ASPR IGSU