Anunț Publicitar-Achiziție directă

Posted in Achiziții publice

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta A.D. Ghica Teleorman doreste sa achizitioneze, prin achizitie directa în baza unui contract, servicii de reparatii auto, respectiv inlocuit componente si piese  la 3 Ambulanțe SMURD VW Transporter 5,  conform devizului de constatare ce poate fi solicitat la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , respectiv:

1. Reparație la partea mecanică Amb. B2- VW Transporter – MAI 35130

s.s. WV1ZZZ7HZDH042387, conform deviz nr. 350510

- bucșă braț inferior 1 buc.

-  bucșă braț 1 buc.

- înlocuit bucși braț inferior dreapta

- efectuat geometri trenuri față si spate

- reparat parbriz prin umplerea fisurilor cu rășini și ermetizarea acestora

2. Reparație la partea mecanică Amb. B2- VW Transporter – MAI 35132

s.s. WV1ZZZ7HZDH045498,conform deviz nr. 350511

-bucsa bara stabilizatoare fata 2buc

-bucsa bara stabilizatoare spate 2buc

-bucsa bara stabilizatoare spate 2buc

-bieletă direcție  dreapta 1 buc

-agrafa prindere suport usa culisanta 7buc.

-agrafa prindere -2buc

-înlocuit bucsi bara stabilizatoare fata 2buc

-înlocuit bucsi bara stabilizatoare spate 2buc

-înlocuit rotulă axială dreapta

-efectuat geometri trenuri față si spate

-repoziționat ornament usa culisantă laterală

3.Reparație la partea mecanică Amb. B2- VW Transporter – MAI 35133

s.s. WV1ZZZ7HZDH047325, conform deviz nr. 350509

-efectuat geometri trenuri față si spate

      Prin contract ofertantul desemnat câștigător se angajează să ofere o garanție de 24 luni pentru piesele de schimb si 90 zile pentru serviciile de reparație, în conformitate cu  Legea 449/2003

Valoare estimata: 1380,50 lei fara TVA.

              Ofertantul trebuie sa elaboreze oferta in lei, pe baza unui deviz de service, defalcand valoarea corespunzatoare cotei TVA si sa presteze serviciile in 5 zile de la data lansarii comenzii, in atelierul propriu.

         Oferta va cuprinde, obligatoriu si cheltuielile cu transportul, pe platforma, a ambulantelor de la sediul nostru din Alexandria si pana la sediul sau, unde se afla atelierul de reparatii, dacă atelierul de reparații se află la o distanță mai mare de 30 Km față de municipiul Alexandria.

           Plata se va efectua la termen prin intermediul Trezoreriei, cel tarziu pana la data de 28.02.2019.

           Achizitia se va perfecta printr-un contract de servicii ce va fi incheiat cu ofertantul care ofera pretul cel mai scazut.

           Mai multe informatii pot fi solicitate la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

          Ofertele se depun pana la data de 25.01.2019, orele 16:00, la sediul nostru din Alexandria str. Carpati nr. 7, judetul teleorman sau la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  .

 

nu tremur la cutremur

           

logo Ziua IP

            localizare 112 banner             

widget anticoruptie


banner ghid anticoruptie

 
  fiipregatit2     bn informare preventiva     banner ASPR IGSU